lördag 27 mars 2010

Min dag hittils

Jag hade planerat att dra tidigt till gymmet för att komma igång, men faktum att jag inte somnade förren 06:00 idag försvårade uppvakndet. När jag suttit och hängt vid datorn efter att ha vaknat runt 12:00 bestämde jag mig för att dra iväg, jag kom fram vid 13:20. Väl framme vid porten träffade jag på en medelålders kvinna som informerade mig om att gymmet stängde vid 13:00 på lördagar, men att det andra friskisgymmet i Rocklunda fortfarande var öppet. Problemet är bara att Rocklunde ligger cirka 1 mil från gymmet på Björnövägen =(

Nu sitter jag hemma och muntrar upp mig med att titta på Nathalie och hennes bakfyllevänner. Ibland funderar jag på om jag verkligen bor på rätt ställe =D

Over and out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du bor verkligen på fel ställe :P Flytta till Sundsvall nu din lilla wannabe-norrlänning!

Isabelle sa...

Ja du bor fel, flytta tillbaka hit igen! :)
Eller köp en bil, då kan man åka till gym som ligger en mil bort ;)