fredag 25 april 2008

Jahaja

Här sitter jag nu efter en halv dusch....ja, en halv dusch. Jag gjorde som vanligt, gick in i duschen, duschade av mig, drog på mig den där billiga tvålen från 0.8 litersdunken jag köpte på Ica Maxi och skulle sedan skölja av allt. Men då visade det sig att varmvattnet inte fungerade ordentligt, detta är ett ganska vanligt fel, det brukar bara bli lite svagare ett tag för att seda komma tillbaka efter nån minut, fast den här gången kom det inte. Istället blev det bara svagare och svagare tills det inte fanns något kvar, sen försvann kallvattnet också. Nu är vi helt utan vatten och jag har precis torkat av allt schampo. Har ni provat att torka av schampo nån gång? Om inte, gör inte det! Det kliar som in i helvete och jag håller på att bli tokig. Hoppas att hyresvärden kommer och kollar på det här snart...

Inga kommentarer: