måndag 9 februari 2009

Så irriterande!!

Jag sitter för närvarande på tågstationen i Västerås och väntar på RP. Jag tänkte läsa skolmailen eftersom jag inte hade nåt speciellt för mig, och vad ser jag? Läraren för säkerhetskursen jag går är magsjuk - ingen föreläsning.

Vad mer? IP-telefoni och mediaströmmar-kursens lärare har bestämt sig för att flytta föreläsningen till nästa vecka - ingen föreläsning.

Sammanfattning: Vi har två föreläsningar under 1 dag, kurserna jag går nu är de tyngsta jag läst hittils, undrar hur det kommer bli innan tentan eftersom vi redan har missat en föreläsning i varje kurs eftersom lärarna åkte på en "konferans" i Barcelona...och med "konferans" menar jag egentligen golf-semester.

Jag undrar hur det blir innan tentan, vad jag vet så är det varken lärarna eller kursernas gång som bestämmer tentadatum, dessa datum är redan bestämda i förväg.

Jag hoppas på det bästa!

1 kommentar:

Bellebus sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.