fredag 6 november 2009

Porr eller inte porr?

Jag har på senare tid märkt av flera skumma filmtitlar på helt vanliga filmer.

Idag såg jag en film som hette "Oral fixation", kan vara vilken porrfilm som helst, men det var tydligen en film om en tjej som blev kär i sin tandläkare...

Sen har vi filmen "Lesbian vampire killers", återigen vilken porrfilm som helst. Men det är tydligen en generic-vampire-movie.

Är det så att porrindustrin börjar slänga över sina ruttna namn på den vanliga filmindustrin?


Igår upptäckte jag att MSN-messenger tvingade sina användare att uppdatera till den senaste (och kanske sämsta) versionen av messenger. Eftersom jag älskade min patchade 8.5 version konverterade jag till Pidgin och självantände i ren protest... IH hade en teori om avlyssning, who knows?

1 kommentar:

Isabelle sa...

Avlyssningsgrejsimojsbajs heter det ;)