tisdag 29 december 2009

Update på den senaste tiden:

Jag har som ni märkt inte bloggat jättemycket den senaste tiden. Men här kommer iallafal en catch-up på vad som har hänt.

Plugg har det varit, vi har lyckats få klart ett av våra projekt, det var trevligt.

Jul: Julen var väl mer eller mindre givande. Jag fick lite pengar och lite kläder i julklapp, sånt där som behövs. Av farmor fick jag väl en relativt onödig julklapp; en flaska oparfymerat schampo och en påse pistagenötter.

Annat än det? Hm, jag behöver städa, handla, tvätta och plugga, 2 av 4 kan vara gjort på 1 dag om man är lite effektiv, men hey, det är mig vi pratar om.

Jag har fått en idé att börja köra ljudblogg istället efter en fin kommentar av en tjejkompis, hon hörde tydligen min röst när hon läste bloggen, creepy :P

Inga kommentarer: