fredag 12 december 2008

The chronicle of the annoying huvudvärk

Hej på er!

En känsla som många kanske känner till är när huvudet känns lite ömt/snurrigt innan man går och lägger sig för att sedan vakna upp och känna att huvudet nästan håller på att sprängas, ungefär så var det idag. Jag vaknade upp av alarmet runt 07:00 och var ungefär i mitten av huvudvärksfasen, jag ställde om klockan och lade mig för att sova igen. När jag vaknade igen kände jag inte direkt för att jag skulle orka plugga, så jag stängde av klockan helt och somnade in igen. Jag tror att jag hade en rätt rolig dröm inatt som jag inte kommer ihåg nu, säkerligen huvudvärkens fel. Hursomhelst avtog allt runt 15:00.

Den resterande delen av dagen spenderade jag med att vara med Bella, äta taco-buffé på Dekår, tjäna 200:- på att leka datahjälte åt mammas kompis för att avsluta det hela lite lätt med att hämta syrran som hade varit i Ullared.

Nu sitter jag här med ett glas mjölk och lite choklad, riktigt fint!

Snart blir det antagligen till att sova...

Inga kommentarer: