måndag 8 december 2008

Resurrection!

Då var det dags igen, jag kände att bloggen behövde lite liv i sig igen.

Jag tänkte börja lite lätt med dagens problem. Som vanligt är jag rätt klantig och går upp alldeles för sent för mitt eget bästa (damn you snoose-button!). Stressar upp, hinner inte käka frukost och springer iväg med min trasiga väska till tåget. Väl när jag hittar en sittplats bredvid en skum kille och framför 2 alldeles för pratglada fjortisar åker tåget iväg, denna gång helt i tid! Grattis SJ! Resan började lite lugnt med att killen bredvid mig satt och fes, mindre trevligt att höra och stå ut med när man samtidigt kommer på att man glömt IPhone-lurarna hemma, ingen musik till Martin. När vi kommer fram till kvicksund fick fjortispatrullen förstärkning av ännu en pratig och mer högljudd fjortis som pratade om vad jag tror var skor....jag försökte att inte lyssna så noga.

Väl framme i skolan skulle jag skriva ut mina labbanteckningar jag och Robin flitigt tillverkat, men då har givetvis skolan bytt ut halva skrivarsystemet och ersatt det med någon form av teknik från helvetet! Så det blev inga anteckningar som till följd slutade med att jag misslyckades med provet.

Dagen kunde ha startat bättre.

1 kommentar:

Bellebus sa...

Stackars. *klappar på huvet*