torsdag 22 januari 2009

Mot Sherewood....Göteborg!

Nej, det där skämtet bli aldrig gammalt, om man ens kan kalla det för skämt längre.

Hursomhelst, bloggen kommer ligga och vila lite mer än vanligt tills på söndag eftersom jag inte kommer vara hemma förren då. Jag tror att EL och VH kommer underhålla mig tillräckligt mycket för att jag inte ska behöva sitta vid en dator de nästkommande dagarna!

Jag kommer antagligen med en partiell uppdatering på söndag!


P.s. NA ska få igen för den där hor-väckningen.....=) d.s.

3 kommentarer:

Bellebus sa...

Nääää.. Mot göteborgskogen! ska man ropa isf ^^

Smartyn sa...

Jag är inte helt säker på att dom har så överdrivet mycket skog där ;)

Bellebus sa...

Men daah. Man säger så ändå. Som mot sahlskogen, stallskogen, västeråsskogen, Martinskogen, garageskoge eller vart som helst dit man är på väg ;)