måndag 19 april 2010

Fint folk och förolämpningar

Sådär ja, nu ska jag kanske orka blogga lite igen.

Igår kom jag hem från en superbra helg på nordpo...Sundsvall. Var lite drygt att köra dit och hem, men det var helt klart värt det! Fick äntligen träffa Nathalie som jag pratat med i år och dagar samt ett par av hennes vettiga och mindre vettiga bekantskaper =)

Idag blev jag äntligen godkänd i "projekt i datorkunskap"-kursen. Nu tänker säkert alla att det handlade om att lära sig officepaketet eller något, men så var det icke! Projektet gick ut på att göra ett övervakningsprogram till en hemmarouter som övervakade all trafik som gick in & ut ur den. Riktigt skönt att vara klar!

För övrigt blev jag just kallad "blockmongo" av Nathalie, rätt söt och rolig förolämpning från den där lilla eskimån :D

1 kommentar:

INTE EN ESKIMÅ! sa...

Du ska fan ha spö du, din pisspung :P