lördag 24 april 2010

Hotell!

För cirka 15 min sen anlände jag till det minsta hotellrummet någonsin, hade det inte varit för att byggnaden stod stilla hade jag trott att jag var i en hytt på Silja Line eller något.

Vid 17:00 ska jag ner till lobbyn för att träffa allt folk jag ska käka med ikväll, innan dess ska jag försöka få nån timmes sömn så jag inte dör under Raw Comedy stand-up jag ska på senare.

Om jag inte lyckas somna får jag sitta och nörda youtube och spotify sålänge. Eftersom mitt visa-kort pajade totalt igår kunde jag inte lämna någon som helst deposition; dvs no internetz for Martin. Men som tur är hade jag min iPhone med mig som modem. Om jag inte haft det så hade jag antagligen freestyle-hoppat från ett fönster eller så, speciellt när man blev bemött av ett jättemörkt hotellrum där endast tvn var på och visade ett reportage med Janne Josefsson...

Bloggar lite mer senare om jag fortfarande lever =)

Inga kommentarer: